1. nyhetsbrev: Tegne medlemskap

Hei og velkommen til dosentforeningen.

Nå er det mulig å tegne medlemskap og betale årskontingent via våre nettsider.

Når du melder deg inn hos oss er du med å styrke fokus på kompetanse i UH-sektoren, kvalifisering og ansettelse av fagansatte med første- og toppkompetanse. Vi skal styrke profesjonsfagene ved å bidra til økt oppmerksomhet rundt praksiserfaring, teori og formidling gjennom opprykk og ansettelse av førstelektorer og dosenter.

Vi er åpne for førstelektorer og dosenter, men også høyskole- og universitetslektorer som er i et kvalifiseringsløp. Vi har kunnskap om forskrifter, regelverk og praksiser og vil bidra med å formidle oversikt over god praksis, veiledere og medlemmer til opprykks- og ansettelseskommisjoner.

Når melder deg inn kan du krysse av om du har behov for veiledning eller vil stå på liste over veiledere som kan kontaktes for oppdrag. Det vil etter hvert komme nyhetsbrev som gir deg oversikt over aktuelle områder som dosentforeningen jobber med nå.

Årskontingenten er på kr 200 og fastsatt av årsmøtet, som avholdes årlig. Forrige årsmøte valgte inn et styre på 9 personer som jobber på høyskoler og universiteter rundt om i hele landet. Vi har også behov for deg som har lyst til å bidra med din kompetanse.

Meld deg inn i Dosentforeningen i dag. Du betaler enkelt med Vipps og medlemskapet er gyldig for ett år.

Velkommen!

Vil du melde deg av dette nyhetsbrevet eller har du spørsmål, kontakt: info@dosentforeningen.no