Økende interesse

Oversikten for de siste 30 døgn opp mot totalen på besøksstatistikken på dette nettstedet viser økende interesse:

Av i alt 1.580 besøkende med 4.700 sideoppslag siden nettstedet ble lansert på tampen av mars 2023, er hele 536 besøkende med 1.400 sideoppslag fra de siste 30 dagene.

I tid faller de siste talla sammen med offentliggjøring av forslaget om endrede kriterier for tilsetting og opprykk i UH-stillingene. Det åpne møtet som HK-dir organiserte 13.02 og Dosentforeningens forespørsel til medlemmene om deres syn har hatt betydning.

Foreningen har med dette fått tydeligere profil. Det bør følges opp gjennom høringsrunden og i den påfølgende tolkning og realisering som institusjonene står i gjennom høsten 2024.

De faste sidene har rundt 300 besøk, mens sida om kriterier har 460. Nettstedet har omlag 30 sider og 60 bloggposter. Av de siste er de mest besøkte

Av de faste sidene, er omtalen av kriterier – naturlig nok – den mest populære. Denne sida har flest oppslag i overgangen januar/februar 2024.